55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Julkilona

Publicerad 2014-12-27 22:13:01 i Allmänt

Jag har en tendens att " tappa det" såhär års. Att det dessutom blev två förkylningar på raken gjorde frossarperioden extra lång. Men jag är nu glad över att jag inte gick totalt bananas, jag klarar inte av att äta de mängder jag klarade för ett par år sedan. Numer finns ett naturligt stopp, ett naturligt hälsotänk och ett sug efter att ge kroppen bra skit istället för värdelös skit...

Vägde mig i morse, +0,9kg och idag har jag kört all in på vad min kropp mår bra utav. Inte ens nallat en bit av barnens lördagsgodis eller ur de chokladaskar vi har hemma! Det har blivit fröknäcke och naturell yoghurt i morse, kycklingsallad till lunch och plankstek med blomkåls och broccolimos till middag. Inget däremellan eller efter middagen. Kroppen är nöjd! 👍

Vi var på mellandagsrea idag, vi har inte åkt på rean på typ 8 år, men det var hyfsat lugnt, shoppade ljudanläggning till tvn, luftfuktare, nya hörlurar, längdskidsställ, vantar och så köpte jag spirulinaPulver på hälsokosten! 👌

funderar på att slänga ihop detta innan jag tar min morgonwalk... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela