55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Piggare barn- mer energi

Publicerad 2014-12-16 22:58:40 i Allmänt

Idag vaknade minsta svalare. Han har varit aktiv hela dagen. Meddelade att han ville vara sjuk för det är mysigt att vara hemma 😃 när jag försökte fråga om han mådde bättre. 

Jag har bakat & lagat god middag som tar lite tid laxqueneller som var på morgonens Mitt kök. Jag åt dem, såsen och blomkåls & broccolimos, dill och pepparrot👌.


När mannen kom hem stack jag ut och sprang. Det var snorhalt. Måste köpa dubbade skor om jag ska behålla benen hela! Så rollatortempo fick det ofrivilligt bli! 

Nähepp min tur att jobba imorgon, tänkte först hänga på låset på gymmet! Nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela