55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Praktexempel på fel...

Publicerad 2014-12-11 22:58:23 i Allmänt

Igår var jag hos psykologen. Vi pratade om att jag mår bättre, inte stressar lika mycket och har lärt mig och insett en hel del den här hösten.

Hade tid 16 hos PTn trodde jag så jag bestämde mig för att fixa handlingen till morgondagens frukostbjudning för 25 personer. 14.53 fick jag " Ses om 8 min" från PTn. Panik! Där stod jag med halvfull kundvagn! " Sätt fart" var hans order. Så jag satte fart och sladdade in på parkeringen 20 min senare. 

Han hade då satt ihop ett " spontanpass" med tunga vikter varvat med pulshöjare. Tempo Tempo Tempo! Tungt Tungt Tungt! 
Höll på att svimma men kul var det! 


Skiva banan. Toppa en skiva med jordnötssmör och hackade jordnötter. Lägg på en bananskiva. Doppa i choklad! Voilà! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela