55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Ledig för alltid...

Publicerad 2015-01-05 10:16:04 i Allmänt

... Tänk vad skönt det vore... Pysslar nu till sent på kvällarna. Igår gjorde jag egen mandelmjölk
och imorse kokade jag bovetegröt. Frukost är något jag slarvar med till vardags. Frukost ska lagas med kärlek och njutas under lång tid. Älskar helgfrukost men en vanlig vardag hoppar jag lika gärna över... 
Dåligt I know men så funkar jag! 
Försöker hitta nyttiga hållbara alternativ även till vardags. Bovetegröt var inte så gott som det såg ut:


här med hemlagat sockerfritt mos. Men för mig är tillagningen 95% av njutningen. Även om jag bara skrapa lite på toppen känner själen sig nöjd! 

Hepp! Bäst att kasta sig över hemmaträningen innan disk, tvätt och dammsugningen pockar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela