55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Ilska

Publicerad 2015-01-20 22:52:05 i Allmänt

Sist jag var hos psykologen beskrev jag min ilska som vissa dagar äter upp mig inifrån, som förstör för andra fast jag inte vill eller menar det. Jag beskrev en situation då jag gått och irriterat mig en halv dag på en persons beteende.
 Vi kom sedan fram till att det kan var personens ilska/avundsjuka som förs över till mig. I detta fall avundsjuka! 

Att alltid känna att någon apar efter, köper likadana kläder, saker till barnen, samma resmål, samma viktmål, en tävlan om pengar...

Det roliga är att vi sålt en sak, dyrt och någon, vi vet inte vem startat ett rykte om att priset var 3 gånger så dyrt som det var. Hutlöst dyrt. Vi behöver inte jobba mer dyrt. Fick frågan om det var sant , kunde inte hålla mig från att säga " inte riktigt så mycket men nästan". Det stod svarta spjut ut ur hens ögon. Så jag får väl skylla viss överförd ilska på mig själv. 😉😂

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela