55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Raw och Veggie

Publicerad 2015-01-02 16:53:36 i Allmänt

De senaste veckorna när jag ätit mer fettrik mat så har min galla börjat säga ifrån, varje kväll är det ett tryck under höger revbenskant. Inte jätteont men obehagligt, så nu i januari när jag ändå kör sockerfrittjanuari så kör jag även fettsnåltjanuari och äter mer rawfood och vegetariskt! Helst ett mål per dag som är vegetariskt. Mitt mål är även att dra ner på mejerierna! Inte utesluta men dra ner. Ni fattar! 

Började dagen med 

Grönt te, grönsmoothie , chiapudding toppad med lite mer chia och bär. Innan detta hade jag svept min shot.

Shot:
1tsk sprirulina
1/2 pressad citron
1 msk färskpressad äppeljuice
2cm ingefära (riven & pressad genom vitlökspressen)
Blanda, svep, ha ett vattenglas beredd bredvid, Spirulina gör mer gott i kroppen än vad det smakar 😱

Grön drink:
1dl mandelmjölk
100g mango
100g ananas
1/2 påse spenat
Mixa slät

Chiapudding 
1dl mandelmjölk
1-2 msk chia
1/2 banan
1dl hallon
Vaniljpulver 
Mixa, låt stå över natten. Toppa med färska bär och ev nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela