55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Sista jobbdagarna

Publicerad 2014-12-22 23:08:12 i Allmänt

Näst sista dagen innan julledigheten började i ilska. Min chef har betett sig illa inför min personal och lagt skulden på mig när jag inte var där, när jag ställde henne mot väggen drog hon tillbaka allt. Blir mörkrädd! Ska jag springa därifrån medan jag kan?! 

Vi skulle ha mysigt frukostmöte kan säga att jag satte skinkmackan i halsen. När vuxna personer på ett osmidigt sätt deklarerar att de avskyr mat och spottar ut fikabröd... Jag kunde inte hålla mig och sa att hen betedde sig värre än mina barn. Visst man kan inte gilla allt men vad hände med att vara diskret?!

Köpte sista klapparna på lunchen. Kom hem till Jansson och gravad lax. Har myst med glögg i soffan och tittat på Gifta första ögonblicket. Fascinerande! Väntar med spänning på nästa program!

Har gått till och från alla möten idag, fått ihop 10000 steg känns ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela