55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Respektera privatliv

Publicerad 2015-01-11 15:22:45 i Allmänt

Igår hade vi gäster. Mitt i middagen klockan 20.00 knackade det på dörren. Vårat bord står så när man knackar på ser man fullt tydligt att vi har gäster och äter middag. Hen utanför utbrast " oj nu kom jag precis i middagen jag skickar ett sms istället". Till saken hör att det inte är första gången hen besöker oss när vi har gäster. Gärna med sina barn i släptåg som hen sedan råkar som av en händelse lämna kvar. Eller ständigt dyker upp kvällstid när vi precis ska eller har lagt barnen, stör våra rutiner eller stör den lilla tid jag har för mig själv eller med min man. Värst är det på sommaren, när vi är ute mer. Då får bi besök när vi sitter och äter, eller badar bubbelpool utomhus. 

Efter gårdagens så viktiga besök att hen var tvungen att göra ett besök klockan 20.00 mitt i vår middag så har det ännu inte kommit något sms. Jag hoppas innerligt att hen fattar vinken, respektera vårt privatliv.

För mig är detta ett enormt stresspåslag, jag kan inte riktigt slappna av till 100% i mitt eget hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela