55 kilo

Träning, kost, familjeliv & livets sorger, glädjeämnen & njutningar!

Snöpuls

Publicerad 2015-01-12 22:40:41 i Allmänt

Efter en lååång Dag på jobbet, hämtade jag barn. Kom hem satte på skotorken och ugnen och langa in falukorven jag förberedde igår kväll. Gick på toa och kom tillbaka till ett becksvart kök. Proppfan Hade gått! 

Bara baxa sig ut, hämta stege, ficklampa, tång, å byta propp! 

Maten blev en smula sen och så också min man. Så när han kom hem stod jag ombytt och klar för en joggingtur. Det blev ett snöpulspass 5 km på oplogad väg. Tungt, svettigt, men rätt kul faktiskt! Väl hemma avnjöt jag överbliven middag (falukorv hög kötthalt i ugn med blomkålsmos lite steviaketchup Och dijon! 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela